Monday, June 6, 2011

There is a problem communicating with the Microsoft Dynamics CRM server osa 2

Lõpetasin just Microsofti CRMi spetsialistiga telefoni kõne ja hetkel oleme jõudnud sellisele järeldusele, et mingit moodi on rakendusel kasutaja tuvastamisega mingid vead. Kui ma CRM 2011 paketi tellimuse sain ja minu kasutaja kontole CRMi õigused anti, ei olnud mul mingeid probleeme sisse logimisega. Kuna mingi hetk võeti mu kontol õigused ära, siis ma sattusin selle veateate otsa:

Capture

Naljakas on selle vea puhul see, et kui ma trükin oma LiveID konto, siis võetakse mu konto ja parool vastu ja kuvatakse selline veateade ja enam ei ole võimalik kasutaja nime ja parooli sisestada.

Hetkel on probleemile lahendus teha arvutisse uus kasutaja profiil ja siis on võimalik jälle sama profiili alt kasutajat ja parooli sisestada.

No comments:

Post a Comment